دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

بوندس‌ لیگا| پیروزی پرگل بایرن و تداوم برتری‌های صدرنشین

در ادامه رقابت‌های بوندس‌لیگا بایرن مونیخ و لایپزیک حریفان خود را از پیش‌رو برداشتند.
کد خبر : 525517
01530337.jpg

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری آنا، در هفته پنجم رقابت‌های بوندسلیگا 4دیدار همزمان برگزار شد که در مهمترین دیدار بایرن مونیخ  به 5 گل اینتراخت فرانکفورت را در هم کوبید.


سه گل ابتدایی بایرن مونیخ را در این بازی روبرت لواندوفسکی در دقایق 10، 26 و 60، چهارمین گل این تیم را لروی سانه در دقیقه 72 و آخرین گل را هم جمال موموسیالا در دقیقه 90 به ثمر رساندند. با این نتیجه بایرن مونیخ چهارمین برد خود را کسب کرد و با 12 امتیاز در رده دوم جدول باقی ماند. در دقیقه سوم این مسابقه آلفونسو دیویس ستاره کانادایی تیم فوتبال بایرن مونیخ مصدوم شد و زمین را ترک کرد.


در بازی همزمان تیم فوتبال لایپزیگ صدرنشین جدول رده‌بندی رقابت‌ها، با نتیجه 2 بر یک میهمان خود هرتابرلین را شکست داد. در این بازی که هرتا از دقیقه 50 با یک بازیکن اخراجی به کارش ادامه داد، اوپامکانو در دقیقه 11 و سابیتزر در دقیقه 77 از روی نقطه پنالتی گل‌های لایپزیگ را به ثمر رساندند و یون کوردوبا در دقیقه 8 گل هرتا را زد. لایپزیگ با این پیروزی 13 امتیازی شد و در صدر جدول باقی ماند.


در دو بازی دیگر ماینتس در خانه با نتیجه 3 بر 2 مغلوب مونشن‌گلادباخ شد و مصاف خانگی یونیون برلین و فرایبورگ یک - یک به اتمام رسید.


انتهای پیام/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته